Pazar, Ağustos 17

Karayollarındaki hız sınırı yeniden düzenlendi

Yaratılış Tarihi: 17 Ağustos 2025 04:00

Karayollarındaki hız hızı açısından Yünkekece ile ilgilenen genelge “resmi gazetede yayınlandı.

Daireye göre, yolun yapısı, trafiğin yoğunluğu, yaya hareketliliği, hız sınırlamalarının değerlendirilmesinin ardından, gerekli altyapıların kurallarını kaldırmaya karar verdikten sonra, işaretler tarafından azaltılan hızın yeniden düzenlenmesinin uygun bölümlerini dikkate alarak. Çalışmalar 1 Eylül’de 31 Aralık’a kadar birinci öncelik ve diğer yollarda kararlı yollarda hedeflenecek.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından imzalanan genelgede, Birleşmiş Milletler resmi gazetede ” % 50 trafikte insan yaşam kaybını ve ciddi yaralanmaları azaltmak ve 2050’ye kadar restore edildi” için gerekli hükümlerin yayınlandığı hatırlandı.

Sürücü üzerindeki etki değerlendirilecek

Daireselde, otoyolun yapısındaki hız sınırını belirleyen işaretler, değişen ve gelişen koşulları dikkate alarak, ülke genelindeki ülkenin ihtiyacını ve konumunu inceleyerek, çalışmanın sonuçlandırılmasını sağlamak için çalışmaların acil olmasıyla sonuçlanacaktır.

Dairesel’e göre, yoldaki hız sınırı, hız sınırının sonu ve diğer ilgili trafik işaretleri, sürücünün uygunluk, pozisyon, gereksinimler, görünürlük, sürekliliği ve davranışları açısından yeniden değerlendirilecektir.

Yaya geçişi kaldırılacak

Otoyol trafik yasasının 7. maddesine uygun olarak n. 13 Ekim 1983 tarihli 2918 ve 2918 numaralı, özellikle ülke çapında otoyollar, özellikle yerleşimin dışına bölünmüş otoyollar raporlanarak azaltılmış hız sınırları, otostradın genel yönetimi tarafından belirlenen teknik kriterler temelinde revize edilecektir. Buna ek olarak, Meskûn pozisyonunun dışında kurulan yaya geçişlerinin uyumluluğu, okul gibi istisnalar dışındaki standartlar ve yaya geçişleri tarafından kontrol edilecektir, hastane bölgesi kaldırılacaktır. Çalışmalar İçişleri Bakanlığı ve Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı koordinasyonu altında yapılacaktır.

Bir altyapı anlaşması öngörülecek

Yolun yapısı, trafiğin yoğunluğu, yaya hareketliliği, uygun bölümler dikkate alınarak, hız sınırlarını işaretleyerek, hız sınırlarını kaldırmaya karar vererek yeniden düzenlenecek, hız sınırlarını kaldırmaya karar verilecek, yolun inşası ve bakım yolunun, pedeli ve trafik markalarının geçiş/kesiminin uygulanmasına son vermek için yolun uygulanmasına neden olacak.

Yol sinyalleri tartışılacak

Mector otoyollarındaki Meskân Mahal belirtilerinin ihtiyacı ve konumu yeniden değerlendirilecek ve hız sınırları, belediyelerin örtülerin yıkım ve bakımından sorumlu olduğu yerleşimden geçen yüksek yollarda yaşam ve mülkün güvenliği açısından gerekli önlemleri alarak gözden geçirilecektir. Hız sınırının hükümleri ve trafik belirtisi uygulamaları, “trafik işareti plakalarının mümkün olduğunca az ama mümkün olduğunca az olması gerektiği” ve yol kullanıcıları için algılanan ilkeye göre standartlaştırılacaktır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sponspor Bağlantılar: malta dil okulu fiyatları