Pazartesi, Aralık 23

Kamala Harris’in ekibi kampanya reklamlarına 370 milyon dolar harcamayı planlıyor

Harris’in ekibi dijital medyada 200 milyon dolar kullanacak.

REKLAM

Cumartesi günü yayınlanan bir açıklamada Amerika Birleşik Devletleri (ABD) Başkan Yardımcısı Kamala Harris, kampanya ekibinin seçim reklamları için 370 milyon dolar ayıracağını söyledi.

Henüz planlama aşamasında olan harcamaların 2 Eylül ile 5 Kasım tarihleri ​​arasında yapılması gerekiyor.

ABD’de Eylül ayının ilk Pazartesi günü “İşçi Bayramı” kutlamalarına sahne olması nedeniyle kampanya ekibinin başlangıç ​​tarihi olarak 2 Eylül’ü belirlediği düşünülüyor. Cumhurbaşkanlığı seçimleri 5 Kasım’da yapılacak.

370 milyon doların (12,4 trilyon Türk lirası) 170 milyon doları (5,7 trilyon Türk lirası) televizyon reklamlarına, 200 milyon doları (6,7 trilyon Türk lirası) dijital medya reklamlarına harcanacak.

Harris’in kampanya ekibinden yetkililer, Demokrat Parti’nin 19-22 Ağustos’ta yapılacak ve başkan adayının resmiyete kavuşacağı ulusal kongresi öncesinde etkinliklerin ve harcamaların arttığını söylüyor.

Yetkililer, “Şu ana kadar kampanya çalışmalarımızda 1.600 ücretli çalışanımız var ve 280’den fazla ofis açtık. Yalnızca bu hafta sonu 10.000’den fazla kişi gönüllü olmak istedi” dedi.

Harris’in ekibi, rakibi Donald Trump’ın ekibinin kritik eyaletlerde önemli harcamalar yapmadığını ve seçmenlerle iletişim kurma konusunda “önemli” bir planının olmadığını iddia ediyor.

ABD haber sitesi Axios’un e-posta yoluyla ulaştığı Trump’ın kampanya yöneticisi Steven Cheung, kendisine yönelik eleştirilere “umutsuzca mücadele ettiklerini” söyleyerek yanıt verdi.

Cheung, “Kamuoyu Kamala’nın zayıf, başarısız ve tehlikeli derecede liberal, Amerikan tarihindeki en radikal Demokrat aday olduğunu biliyor” dedi.

Harris’in açıkladığı “ekonomik plan” taslağının “yeni bir felakete” yol açacağını da söyledi.

Harris’in planı orta sınıf aileler için vergi indirimlerini, ilk kez ev satın alacaklara peşinat yardımını ve marketlerde fahiş fiyat uygulamasının yasaklanmasını içeriyordu.

Temmuz ayının son günlerinde Harris’in seçim kampanyasına ayrılan bağış miktarı 200 milyon doları aştı.

Toplanan miktarın %66’sı 2024 seçim yılında ilk kez bağış yapan kişilerden geldi.

Bunda ABD Başkanı ve Demokrat Parti’nin eski adayı Joe Biden’ın adaylıktan çekilip Harris’i destekleme kararının da rol oynadığı düşünülüyor.

Ayrıca 170.000 kişinin seçim kampanyası sırasında gönüllü olmak istediği ve bağış toplama, sandık başına gitme ve oy sayımına katılmalarının istendiği bildirildi.

Kampanyanın iletişim direktörü Michael Tyler, “Başkan Yardımcısı Harris’in ivmesi ve artan enerjisi son derece gerçek. Bu seçim oldukça rekabetçi olacak ve yalnızca birkaç eyaletteki az sayıda seçmen tarafından belirlenecek” dedi.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Sponspor Bağlantılar: